Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodano: 11-10-2019 w kategorii: BLOG autor: Croco doro
Jak dobrać rozmiar pierścionka?
Wybór rozmiaru pierścionka bywa sporym wyzwaniem dla każdej z nas – zwłaszcza podczas zakupów na odległość. Pomożemy Ci zrobić to perfekcyjnie!
PIERŚCIONKI KLASYCZNE
Nawet najdroższy i najpiękniejszy pierścionek na świecie nie będzie dobrze prezentował się na dłoni, jeśli kupimy go w niewłaściwym rozmiarze. Wybierając pierścionek, powinniśmy zwrócić uwagę nie tylko na to jakie walory estetyczne przedstawia, ale przede wszystkim czy będzie komfortowy w noszeniu. Odpowiednio dobrany pierścionek nie spada z palca, ale też go nie uciska.
Chyba każda kobieta, która nosi biżuterię, znalazła się w sytuacji, gdy założyła pierścionek, a potem nie mogła go zdjąć. Jak uniknąć takich sytuacji? Wystarczy dobrać właściwy rozmiar pierścionka. Można to zrobić na kilka sposobów i my Wam w tym pomożemy.
SPOSÓB PIERWSZY - SHOWROOM
Jeśli chcemy mieć całkowitą pewność, że pierścionek, który kupujemy, ma właściwy rozmiar, najlepiej udać się do naszego Showroom’u. Dobierzemy odpowiedni rozmiar biżuterii dla każdej z Was.
SPOSÓB DRUGI – POSIADANE PIERŚCIONKI
Być może masz już w swojej kolekcji biżuterii pierścionek zakupiony w Polsce, który ma na stronie wewnętrznej wygrawerowany rozmiar, wtedy nic prostszego – już wiesz. Jeżeli jednak nie ma, połóż go płasko na stole i przy użyciu linijki zmierz jaka jest jego średnica wewnętrzna, a następnie zajrzyj do tabeli rozmiarów.
SPOSÓB TRZECI - WSTĄŻKA
To bardzo prosta metoda a co najważniejsze, możemy z niej skorzystać, nie wychodząc z domu. Wystarczy, że weźmiemy kawałek wstążki lub sznurka, owiniemy go w najszerszym miejscu palca i zaznaczymy obwód. Następnie zdejmujemy sznurek i mierzymy centymetrem zaznaczoną część. Wynik należy sprawdzić w tabeli rozmiarów pierścionków, która obowiązuje na terytorium naszego kraju.
PIERŚCIONKI ELASTYCZNE
Pierścionki elastyczne w naszym sklepie mają te same rozmiary co klasyczne, jednakże w ich przypadku sprawa jest prostsza ponieważ nie musisz znać dokładnego rozmiaru. Luźny sznureczek powinien rozwiązać sprawę mierzenia obwodu palca, ponieważ pierścionki elastyczne mają to do siebie, że łatwo się dopasowują, nawet gdy puchną nam palce pod wpływem ciepła czy oczekujemy przyjścia na świat małego człowieka.
A teraz coś niezwykle ciekawego!
Jeśli od obwodu swojego palca w milimetrach odejmiesz liczbę 40. otrzymasz rozmiar swojego palca! Zatem jeśli obwód Twojego palca to 59 mm., to odejmując liczbę 40 otrzymasz 19. Twój rozmiar pierścionka to 19.
Mamy nadzieję, że po przeczytaniu naszego artykułu nie masz już żadnych wątpliwości jak dobrać idealny rozmiar pierścionka dla siebie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.